Jun 23, 2009

Aku dan Month End

Hari ni aku dalam keadaan mood swing. Jangan siapa-siapa sentuh. :)

Its the last week of the month also the last week of the quarter, kerja aku berkepul macam asap bas Rapid. Semak dan menyesakkan. Dan masa ni jugak, dalam team aku ada yang nak kawin la, gastrik la, tangan terseliuh main badminton la, so headcount adalah gila babih rendah.

Sorang perlu buat lebih banyak kerja adalah maksud yang bersesuaian.

Sejak telefon bimbit aku patah dua, aku skang guna enpon kawan aku yang sudah hampir sepuluh tahun usia, selalu saja kematian bateri walaupun dah cas sehari suntuk. Skang aku tengah berkabung.

Badan ada sedikit cacat fungsi. Hidung asek berair dari tadi. Tulang belakang ni macam dah kena tumbuk dengan poster Muhammad Ali kat rumah aku tuh. Sengal ubi orang panggil.


Macam biasa, aku tetap tabah. :)
Aku perlu hidup demi satu tujuan..


Yeepppppaaa..
Lagi 2 minggu, i'm off to Kuching!!!!
Counting the days...

:)

5 comments:

Alyn Tahir said...

aaaaaa g rainforest ke???!!!

Haidar said...

yeap2..:)

FATENEDAN said...

kamek kitak g duluk---pektis ckp bhs sarawak..

^_^

pokerface said...

cmne la hp ley patah 2.bli baru!!!!

Haidar said...

Faten :

Marik2..Gago sudah nik..
:) ntah apa la maksud dia ntah..


Wani :

Hp tu aku pakai buat sudip..:)
Tarak duit la mokcik..