May 7, 2008

apsal 7?

herm,, bukak mate tgh hari td da x nmpak pc aku kt hujung kaki, x nmpak gitar kapok bila ku pusing kanan, x nampak along kala menoleh ke kiri, xde sliding door kt hujung kepala aku. owh, aku sudah di rumah sendiri bila telinga aku menyahut comand ayah aku soh mandi!!

pas mandi, kuar makan nasi air feveret aku sorg2 sambil tggu kroni sampai. topic utk hari ini berkisar tentang planning aku in the future. sume nk tanye, sume nk tahu. rokok pon habes banyak seperti kapasiti kebiasaan bila aku melepak.

balik umah!!
....
tenet!!
thanxs dila sebab kasi aku kerja mau buat...

7 tentang aku.
1. suka jalan
2. gila camera
3. suka nyanyi walaupun sora x sedap
4. arsenal sampai mati
5. manchester united sucks
6. hyper aktif x tentu pasal
7. cepat busan

7 yg menakutkan
1. lipas
2. duit tarak
3. kawan tarak [paling takut]
4. ilang panca indera
5. kawen awal.. opss
6. x dapat men bola
7. x dapat menyanyi @ melalak

7 lagu sekarang
1. dig - incubus
2. rock and roll machine - the donnas
3. bonda - m.nasir
4. deeper conversation - yuna
5. suara kekasih - alleycats
6. polaroid - oh chentaku
7. you give love a bad name - bon jovi cover's by arch enemy

7 benda slalu sebut
1. haih..
2. hak3
3. pergh...
4. siot
5. thanxs..
6. geli mat
7. nes o peng

7 amat bernilai
1. family
2. kawan
3. duit
4. wallet
5. deria
6. memori
7. kasih sayang cewah!!

7 pertama kali
xpaham sgt tp aku bantai jek...
petama kali - umor
1. baca suratkhabar - 5 tahun
2. baca quran - 7 tahun
3. nek keta bomba - 6 tahun
4. naik van jenazah - 16 tahun
5. dating - 16 tahun
6. isap rokok - 14 tahun
7. masuk hospital - 18 tahun

tag-tag yah..
1. nat saje dengki kt ko
2. alyn cpt kembali menulis
3. eamy jgn runsing lagi
4. naja aku nk hadiah konvo

haih....

4 comments:

LiLo said...

aku dah wat dah
ngee~ :P

Haidar said...

argh.. x aci..
haha

Eamy said...

celake!

aku pon kene gak?!

nnt la

klu der mase aku buat

haha

aku super bz skang ni

Haidar said...

haha..

super bz?

meh pass sket keja kt aku..

heheh..