Aug 19, 2008

aku?pervert?

memang da jadi lumrah aku, bangun tido mesti nak buang hajat dulu. ini terjadi mungkin kerana sistem penghadaman aku sangat-sangatlah efisyen. masuk terus proses, tendang keluar secepat mungkin. err.. moto buah pinggang aku.

rutin....

ok, aku sangat concerntrate bab2 hajat neh but pagi tadi disebabkan nak habiskan saki baki digital fortress yang aku baca dari mggu lepas, tumpuan aku terganggu. sangat terganggu.

sampai ofis, log on, muka biru pujuk perut jangan buat hal...

rat race..penah dengar x?
hari ni bursa malaysia anjurkan satu larian dengan memakai ofis wear yang disertai beberapa syarikat sekitar kuala lumpur.

2 days back aku dapat satu email about this race and a couple of changes has been made like gentz punye washroom kat annexe dijadikan bilik persalinan untuk peserta perempuan. guess what? aku x take note pon email tuh...

bukan xde tandas dekat floor aku, tapi aku perlukan rokok untuk membantu aku fokus dan hanya annexe punya tandas jek yang menyediakan kemudahan tu.

tak berjaya pujuk perut aku untuk tenang, aku pon berlari-lari anak ke tandas annexe.
masuk...berhenti....muka jadi hijau....
aku dengar jeritan....aku panic.....

datang makcik cleaner..." dik, tandas lelaki da tukar, sini bilik perempuan salin baju, tandas lelaki kat dalam bursa... adik jalan terus... belok ka.... ... ... .....

aku tak dengar lagi ape makcik cleaner tu cakap sebab aku dah menonong cabut dari situ. haih...
baru teringat....

email

6 comments:

tHe anIMateD bIJaN said...

tu bukan pervert tu weh.. haha.. rezeki namanya... kekeke

Haidar said...

aku pon da x igt apa kt dalam tuh...
haha..
mcm2 kaler weh...

Alyn Tahir said...

haha... imagining ur face. lmao

Haidar said...

u shud imagine those girls faces hahaha....

Esteban Granero said...

wa penah gak silap masuk toilet, kat KLIA. mamai sebab baru bangun tido. semua usha pelik jer. nasib baik tak kena pukul dengan pak guard, haha!

Haidar said...

haha..
kalo x lokap la ko..
ape lg...