Aug 8, 2008

serban party

sebenarnya aku sangat kagum dengan orang Punjabi. rata-rata mereka masih mengekalkan pegangan mereka.

tradisi lain aku xtau sangat la tapi yang paling jelas, serban yang berbalut ketat kt atas kepala tuh memang petanda paling senang utk mengenal kaum ini.


er..
dijelaskan disini, entry ini bukan berunsur perkauman yah...

jgn salah faham!!!

sorang punjabi yang aku kenal kat tempat kerja.

ya.. memang saban hari beliau tetap setia dengan serbannya. dibalut kemas menutup telinga. riak mukanya menunjukkan beliau bangga mempromosikan keindahan tradisi dan kepercayaan beliau.

hari isnin kaler biru..
selasa kaler hitam...
rabu kaler kuning...

tapi...

dalam 2 minggu lepas, aku dan teman hadir annual dinner ofis aku kat KL Convention Centre.
diberitahu, si polan diatas turut serta.

gambaran aku biasa.

tak kaler hijau, mesti kaler kuning. tak kaler kuning mesti kaler hitam.


si polan sampai.

err..
serban dia tompok-tompok ala polka dot la..

rakan sebelah bisik. " serban party dia kot..."


"mungkin"

3 comments:

Alyn Tahir said...

hahahahahahhahahah!!!
xley blah!
lmao!
cnt even imagine it... tryin to imagine it also makes me laugh non-stop! huu... nape x grace us with a picture laaa!! ;p

Eamy said...

aku da agak da
bace email ko td
tros aku bukak blog
mst ada update
hahahahaahahha!

Haidar said...

AL
haha..
later on i'll paste a vid of him dancing!!!

u gotta wact that!!!
hehee

eamy
haha..
ko mmg memahami heee..