Jul 25, 2008

kampungkah aku

lama sudah mau kongsi.

pernah sekali aku pulang dari kerja, my colleague ajak ke salah sebuah kelab malam di ibu kota. masuk free sebab one of my colleague pernah kerja sebagai manager kat situ.

ikut..

masuk, lepak kt penjuru bar. " lime juice"

kat depan aku ada 2 perempuan melayu tengah menari ala stripper. sebab apa aku cakap stripper? sebab dia angkat skirt sampai pusat teros menampakkan underwear nya yang dalam remang lampu disco dalam tuh aku rasa kaler merah.

i was thinking. this is superb!! but i was wrong.
tak cukup lagi...

ten minutes later dia naik atas bar menari sepertimana dia menari kat bawah tadi. semua orang sorak. err.. termasuk aku. kenapa? bartender sembur gas dari barriel beer dari bawah sampai skirt minah tu terangkat sampai ke muka!!

minah tu? lagi ligat..


balik..
aku cerita ceriti la kat sorang rakan tentang hal yang berlaku.

ini respon rakan aku

"biasa la tu weh. ari tu masa aku p club, ada sorang minah neh baik punya lentok menari dengan kitorang. tanya punya tanya, hang tau dia keja pa?"- rakan

"keja apa?"-aku

"pegawai kat JAKIM" - rakan


aku ini sangat kasihan kan?

5 comments:

Eamy said...

*heret tgn

degil!pegi lagi club tuh..
hape dpt?

Haidar said...

cuci mata!!!
haha..

Alyn Tahir said...

owh well, klu xde org encourage, xde nye pompuan cmtu. a jinx to society tul.

..........

lime juice????

tHe anIMateD bIJaN said...

bila nk ajak aku?? hahaha...

Haidar said...

al

lime juice la...
haha


bijan

mai sni nnt aku bwk!!!
hahaa