Apr 2, 2008

sebab busan akhirnya aku mengalah

skang neh aku tgh touch up thesis aku yang hampir siap dimana selama dua hari aku mengorbankan keperluan bersosial aku untuk bergelumang dgn benda alah neh....

tgh blur...

maen tag jap ah..
hehe..
Al yg tagged aku..
ya la, not a slap!!hehe..
lapan ke?
eyh seploh ke lapan?
lapan kot....
  1. tak suka on9 gaming
  2. sangat suka kasut chuck taylor
  3. tak suka sayur hijau
  4. impikan bertan2 kek coklat yang cair
  5. bermusuh ketat dengan nyamuk dan lipas
  6. suka banget nescafe o peng
  7. tak suka bila gula-gula kapas aku tawar
  8. tak boley berak kalo x isap rokok

dah kn?

ala nk tagg spe lg...sume da kna tagged dah...

Al, tagg kamo balik boley? hahaha..

2 comments:

Alyn Tahir said...

hehe.. ne ley! smp sudah kang 8 facts lame2 jd 80 facts. huhu...

p/s: i LOVE gween vegie!! nyum!

Eamy said...

senyum








*pakcik, kasi gula 3kg!jerit kuat dkt kedai runcit