Dec 21, 2008

Being 18 again.

Firstly, tahniah diucapkan kepada Nana yang selamat melangsungkan majlis perkahwinanya Sabtu lalu. Ko sangat cantik dan lauk pun sangat sedap. Rindu plak aku nak makan kenduri lagi. Duh,.

Sayang sekali aku tak bleh nak ajak ko gi meronggeng kat RTW. Ish, tak bleh blah bile aku terbayang ko join moshpit dengan baju pengantin serba kuning tu.

Walimmatulurus. (betul tak eja ni?)

Bergerak la aku ke tempat kejadian dengan perut kenyang terima kasih kepada ayam masak merah dan daging masak kurma.

Err, Secret Garden? Kat mana ni Annas? Tak penah dengaq pon?

Sebidang tanah lapang sebelah Stadium Merdeka rupanya. Secret Garden konon. Aku rase name tu di made up nak kasi nampak stylo je kot.

Lepak luar dulu, tunggu Kak Na and the geng datang bawak tiket. Macam biasa, manusia yang lalu lalang kat situ memang tak terlepas dari permerhatian aku walaupun aku rabun.

Dah macam fashion show dah. Ade yang pakai seluar paras lutut, nampak boxer hitam tompok2 berbentuk hati. Yang bertindik sampai tak nampak muka. Yang boria. Eyh, minah ni, pakai heels?

By the time aku masuk aku dah nekad, nak lepak belakang jek. Depan stage tu dah macam tempat kerbau berkubang. Tak sesuai rasenye bagi aku yang berkasut Chuck Taylor putih nak lalu lalang kat situ.

Kuatkan semangat~~

Last band yang main sebelum berhenti untuk menghormati waktu Maghrib, OAG. Lepas jek pengacara gemuk tu sebut OAG, Annas terus tarik aku ajak p depan. Lagu OAG memang berhantu beb.

RTW4, pagar depan stage roboh mase diorang main. RTW5, aku kena humban depan stage lepas gatal badan nak buat slam. Bouncer tu siap renyak baju aku sampai koyak sebab ingat aku mabuk.

Kali ni? Body slam paling lama pernah aku buat gara-gara Annas dan beberapa kaki pogo kat situ tibe2 jek angkat aku. Dah berapa banyak kepala aku sepak dan berapa banyak pipi aku tendang sebelum Annas tarik aku turun, aku pon tak ingat.

Maaf ye. Tak disengajakan.

The rest is history. Aku dapat penumbuk sebijik kt kepale, lebam kat bawah ketiak, kasut baru kaler coklat lumpur dan peluh seksi.

Dah lame tak melompat. Serius beb aku semput gila.

Nasib baik Butterfingers tak main lagu Stolen. Kalau tak aku yang parking kat tengah2 lautan pemogo berani mati mesti tersedut kedalam bulatan moshpit yang bakal menyebabkan aku dalam kesusahan sebab aku dah penat tahap gaban.

Terima kasih Fat Boy.

6 comments:

Alyn Tahir said...

where was i??? haha

Haidar said...

erm..
sleeping i guess..
hahaha

LiLo said...

uhh.aku nak gi.tapi duty calls.dammit

aiXat.MR said...

huhu~
tak pg seyh,
bz kat tganu nihaa..

btw,
time RTW 5 tu..
bouncer die mmg cam cib*i dowh..
aku lepak dpn skali,
tgk ramai gak la yg wat slam kne tarik ngan bouncer2 bodoh tu pastu diorg saje2 hempas atas tanah.

ble budak2 tu dah dibwk keluar muka diorg (bouncer2 tu) senyum2..

si*l gle kan?
die igt binatang kah?

yg pki uniform RELA pn same.
2x5.

pokerface said...

xdapat gue nak pg rtw..
=(

Haidar said...

Lily

Antisocial mode, activated.


Aixat

tu la pasal..
slambe jek die koyak baju aku..
cinabeng!!


Pokerface

Tu la, mn de org keja hari sabtu
haha