Dec 16, 2008

Gumok kah aku?

"Weh apsal ko gemuk nok?"
"Ko da berisi sial"
"Muka ang serius dah bulat"
"Badan ko still maintain, tapi pipi dah geleber da."

Macam peluru soalan macam tu ditujukan kat aku sekarang. Reaksi aku? Heh, mata mereka juling kot.

Aku terus berfikiran macam tu sampai la aku tengok gambaq nih. Apek ambik gambaq ni pukul 5 pagi masa smoking break. Aduih, memang muka aku dah bulat. Aku tak tau kenapa cermin kat rumah aku tu selalu tipu aku.



]Yang kat sebelah aku tu Intan. Macam mana dia boleh kekal posing model macam baru bangun pagi tu aku pon pelik. Aku dah lagi seinci nak sampai status gile. Yela. 18 jam keja mengadap pc. Boleh?



Tengok tu. Muke sekor2 dah macam kura2. Kalau anda terer mesti anda boleh nampak geleberan lemak kat bawah leher aku.

Burok siot.

AKU NAK KURUS!!!

14 comments:

Alyn Tahir said...

gemok ke????? hahaha

dila raden said...

welcome to the club haidar

tHe anIMateD bIJaN said...

ahaha~

senang hati tu xda hal lar bila jd camtu

Haidar said...

Al,

gemok dari dulu..

Dila,

yeah, gemok, hitam, rabun, rambut xsikat..falls in the same category haha

Bijan,

Tengkorak ang heppi, men futsal pon dah pancit haha

Anonymous said...

haha,,, agak berisi lah kowt...

exercise man! ;p

tp selagi x obes.. oklah tuh
\m/

Haidar said...

woo..jgn sebut pasal obes..
meremang bulu tengkuk..haha

Eamy said...

woiiii!!!
gemuk sial~
aku da ckp da
org yg umur 23 tahun dan ke atas akan alami simptom2 ni
hamek ko!hahahaha

Haidar said...

yo..itu sgt membantu..eheh~

LiLo said...

aku 22, gemok, hitam, lembap.meh buat club meh

Haidar said...

err..
kelab ktorg kena ade pakej rabun haha

Sabrina said...

in case ur body pulak gemuk.. sila kongsi tips. sbb aku nak gemuk.

AKU NAK GEMUK!!!!

serious.

Haidar said...

since u ask..

pokerface said...

gemok..ahahaha
kalau ko risau sgt pg la gym (itu pun kalau xmembuta pada masa terluang)

Haidar said...

gym..
nanti maskulin sgt lak haha