Mar 24, 2008

kne tag semalam!!

apsl aku rse cam kne sepak jek ble kena tag neh?
kne layan ke?
oit dila!! kne layan ke?

haih..

smlm mmg aku xde mood nk melayan..
ari ni boley kot..
thesis aku pon dah hampir siap slps seharian bertarung nyawa dgn aircond library neh...

jap, nk check wallet yang hampir tembus jenama armani. xto brp harga die kakak aku yg kasi!

godex godex godex

  1. duit singget ade 7 keping, duit syiling mls nk kire! lepas la mkn mlm neh..
  2. ade resit kfc yg mmg tabiat aku bila dpt change trus sumbat dlm wallet and lepas sebulan bru tringt nk buang.
  3. 1 tiket ke sambutan tahun baru cina 2 bulan lepas kot!! x igt bpe hengget sbb adeq aku yg blanje..
  4. 2 tiket movie yg da luntur die nye tulisan so aku x igt utk film ape...
  5. kupon jamming!! tggl lg sejam ktorg dpt men free lg sejam..
  6. resit byr saman!! xnk citer pnjg!
  7. kad matrik mase skola dulu.. muke gile batak!! malu aku nk tunjuk!!!
  8. ic yang dah nyawe2 ikan..seinchi lg nk patah dua...
  9. atm card, maybank dgn bcb. FYI bcb utk PTPTN maybank utk PAMA(papa & mama & pakcik & makcik)
  10. godex lg, terjumpe lak waran tangkap 3 thn lepas! pon mls nk citer pnjg!!
ha puas ati ko dila?

w/pun sampah jek kt dlm wallet neh, tp x selesa kalo Armani neh xde kt bontot aku!!
rase bontot jd ringan..

thanxs yeh armani sebab gendong benda yg aku mls nk gendong!!

No comments: